Welcome Guest!! Login |  Your Cart has 0 Item(s)
OMEGAMORE

DHA הוא שרשרת חומצות שומן רב בלתי רוויות ארוכה ובלתי רוויה – מבנה גמיש המאפשר לאותות חשמליים לעבור בקלות רבה יותר מתא מוח אחד למשנהו. כמות ה-DHA בגוף קטנה ומרביתה מגיעה מהתזונה שלנו, לרוב מדג מצוי, וכיום ניתן למצות צורה מזוקקת ביותר של DHA מאצות ים.

DHA מאצות ים – חיונית לעיניהם ולמוחם של פעוטות ובפרט בשנתיים הראשונות לחייהם, כאשר המוח של התינוק גדל כמעט פי 4 מגודלו בעת הלידה. DHA אומגה 3 מהווה 15% מהרכב רשתית העין והוא דומיננטי בפעילות עצב הראייה. DHA הנו רכיב עיקרי במוח אשר ריכוזו נע בין 25-30% מהרקמה השומנית של המוח.

מחקרים שנערכו במבוגרים מוכיחים כי חסר בDHA הוא הקשר הישיר בין המחלות הקוגנטיביות כגון: אבדן זיכרון, ADHD, דיכאון וגלאוקומה. תועלות נוספות הטמונות ב-DHA לאנשים בוגרים הן השפעות משמעותיות על פעילות הלב וכלי הדם. רשויות הבריאות באירופה טוענות כי הצריכה היומיומית של DHA הנדרשת לתינוקות יונקים עומדת על 200 מ"ג בזמן שבקרב מבוגרים היא חייבת לעמוד על 250 מ"ג DHA לפחות. חברתנו מציעה תמצית DHA עשירה מאצות ים הן בבקבוקים והן בכמוסות בעלות ריכוז גבוהה של DHA אומגה 3 ומיוצב על ידי Origanox®. מוצרי OmegaMore עומדים בסטנדרטים שקבעו EFSA האירופי ו FDA האמריקאי.

בין אם הוא מוצע בקפסולות או בבקבוקי אלומיניום קטנים, בצורת תפזורת כמו תופים או אבקה ומוצרי ג'ל ארוזים, שמן OmegaMore העשיר ב-DHA מדגים או מאצות ים מתאים למגוון שימושים: תוספי תזונה, תרופות, מזון מועשר באצות ים, מזון לבעלי חיים ומוצרי קוסמטיקה.

CONTAINS OF

130₪